Besøkende

Siden jeg fikk teller har besøkt bloggen min, har vært innom denne måneden. Denne uka har personer avlagt en visitt. I dag har besøkt meg, og er her inne akkurat nå :)

onsdag 31. mars 2010

hjemmestrikket dresser, lagd av meg og svigermor!


Da jeg fikk jentene hadde jeg så lyst til å strikke en herlig dress fra sandnes garn, men tanken på å strikke to virket noe uoverkommelig! heldigvis er svigermor en kløpper på strikking, så hun tok den ene!
De var ferdige i høst, men det er først nå de har passet :)
Alexandra på stolen, Sofie på verandaen :)

3 kommentarer:

Litefrø sa...

Utrolig nydelige disse jentene dine altså!!! Kan jeg reservere en av dem til min sønn ellå??? ;)

Unknown sa...

Javisst! var jo en kjempeskjønn gutt :)
Og tenk så koselig når vi kan sitte som gamle svigermødre og sy til alle de hæææærlige barnebarna! tihi ;)

Litefrø sa...

Det blir knall!!! Gleder meg allerede;)