Besøkende

Siden jeg fikk teller har besøkt bloggen min, har vært innom denne måneden. Denne uka har personer avlagt en visitt. I dag har besøkt meg, og er her inne akkurat nå :)

lørdag 28. april 2012

Konfirmasjon!

Konfirmasjonstid gir en god unnskyldning til å sy seg nye klær :)

I dag hadde både jeg, jentene mine og hovedpersonen selv på oss sabla jilt klær :)


Selv om jeg tildels følte jeg som en vandrende blondegardin, fikk jeg mye gode tilbakemeldinger!


Slik så da jeg ut i dag:

Mønsteret er fra boken made by me, den etterhvert så berømte klinkekult kjolen.
Stoffene er fra stoff og stil, ferdigklippet interlock og blonder fra restebordet, så kjolen har nok kostet rundt 80,- å lage :)


Mønsteret til jentenes kjoler heter Lilly og er kjøpt på stof2000 i køben, det er også bomullstoffet de er sydd av :) str 104




Så var det denne vakre jenta som sto i fokus i dag!
Hun fikk sydd en kjole på mål i gave fra meg. Burda mønster og partysateng fra stoff og stil



Til lykke med den store dagen og fremtiden Anniken :)


3 kommentarer:

Lise sa...

Så fine kjoler! Jeg er på inspirasjonsrunde for å få blåst litt støv av maskina. Takk for hjelpen. ;-)

frøken ij sa...

Flotte kjoler! Likte veldig godt kjolen din. Nå gleder jeg meg enda mer til jeg får Made by me fra biblioteket :D Og konfirmanten sin kjole var jo helt klrt lekker den også. Digger kjoler og skjørt med mye vidde.

Anna GL (Ekte heimelaga) sa...

Jeg ser jeg har glemt å kommentere: Kjempeflotte kjoler du har sydd! Skal si du er flink! Jeg tør ikke å hoppe i det med slike store prosjekter jeg. :)